Klantgerichte service
Of u nu vragen heeft of ondersteuning nodig heeft, onze klantenservice is er voor u om te helpen en te adviseren.
Bij PureAqua begrijpen we hoe essentieel zuiver water is voor u en uw gezin. Daarom staan we achter elk product dat we verkopen, en beloven we u een uitmuntende service en ongeëvenaarde garantievoorwaarden. Vanaf het moment van aankoop tot ver na de standaard garantieperiode: we zijn er voor u. Lees verder om te ontdekken hoe we uw vertrouwen in ons elke dag opnieuw waard willen zijn.
Of u nu vragen heeft of ondersteuning nodig heeft, onze klantenservice is er voor u om te helpen en te adviseren.
Een volledige 2-jarige garantie, die onder meer voorrijkosten, onderdelen en werkloon dekt, voor uw volledige gemoedsrust.
Zelfs buiten de garantie staan we klaar om ervoor te zorgen dat u nooit zonder zuiver water zit.
Verleng uw garantie met onze serviceabonnementen of profiteer van onze transparante tarieven voor reparaties.
Service- en garantievoorwaarden zijn méér dan alleen woorden voor ons bij PureAqua. Ze zijn de belichaming van onze inzet voor u, onze gewaardeerde klant. Vanaf het moment dat u voor ons kiest, willen we dat u het volste vertrouwen heeft in de kwaliteit van onze producten en de ondersteuning die we bieden. Of het nu gaat om de installatie, mogelijke reparaties of eenvoudige vragen, we hebben alles in huis om u te voorzien van zuiver water, elke dag weer. Ontdek hieronder meer over de uitgebreide garantie, de services die we bieden, en hoe we ons inzetten om uw ervaring met PureAqua positief en zorgeloos te maken.
Onze grootste prioriteit is dat u altijd toegang heeft tot puur water. Ook buiten de garantieperiode streven wij ernaar om het systeem zo snel mogelijk operationeel te krijgen. Wij zullen altijd zoeken naar een passende oplossing, zodat u nooit zonder een bron van zuiver water zit.
Wenst u de garantie te verlengen? Dat is mogelijk! Neem contact op met PureAqua om de verschillende serviceabonnementen te bespreken. Na het verlopen van de standaard garantie kunt u ervoor kiezen deze te verlengen. Indien u besluit de garantie niet te verlengen, lossen we nog steeds elke voorkomende storing voor u op. Voor deze diensten hanteren we dan vooraf bekend gemaakte en redelijk geachte tarieven.
Voor vragen over de garantie, reparaties, of andere servicegerelateerde zaken kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onze contactpagina.